Svorio kritimas gali reikšti rimtas sveikatos problemas - štai 6 iš jų

Mitochondrijos svorio netekimas

Autorius: System Publikuota: Negalime sustabdyti chronologinio senėjimo, kuris prasideda tą dieną, kai gimstame. Tačiau biologinis senėjimas — kas kita. Tai, kaip naudojame savo raumenis, kaip rūpinamės, kad jie būtų gero tonuso, stiprūs, neapaugę riebalais, labai priklauso nuo mūsų pačių. Juk nereikia priminti, kad raumeningas kūnas atrodo visai kitaip?

Vieni be baimės gali mėgautis šokolado plytele, o kiti žino, kad kiekvienas saldus malonumas gali kainuoti papildomų kilogramų. Nauji moksliniai atradimai leidžia vietoje universalių taisyklių pradėti taikyti efektyvesnius, asmeninius mitybos planus.

Kartu medicinos mokslų daktarė, gydytoja, dietologė Edita Gavelienė pritaria, kad taikant tą patį fizinį krūvį ar netgi tokį patį maitinimosi planą skirtingi asmenys gali pastebėti visiškai skirtingus rezultatus. Ilgus metus buvo tikima, kad geroms kūno formoms užtenka tik sportuoti ir sveikai maitintis.

mitochondrijos svorio netekimas

Sveikatos mokslų institutas į svorio pokyčius ir maisto bei sporto įtaką žiūri kitu žvilgsniu: nagrinėja procesą iš molekulinės pusės. Kokios cheminės reakcijos vyksta ląstelėse skaidant maistą, kodėl vieniems žmonėms numesti svorį daug lengviau nei kitiems, kodėl vieniems svorio numetimas gali padėti išvengti cukrinio diabeto, o kitiems ne?

Varikliukai ląstelėse Žmogaus ląstelėse gausu mitochondrijų, kurios maistą verčia energija.

mitochondrijos svorio netekimas

Vis dėlto ne visi turime tą mitochondrijos svorio netekimas kiekį jų savo ląstelėse. Pastebėta, kad vyresni ar mažiau fiziškai aktyvūs žmonės jų turi mažiau.

Kaip jaučiasi jūsų raumenys?

Kartu su Luzianos mokslininkais buvo nustatyta, kad aktyvi veikla ne tik padidina mitochondrijų kiekį ląstelėse, bet kartu verčia energiją gaminančius proteinus, esančius mitochondrijose, telktis į vieną vietą.

Šis atradimas įrodo, kad sportas ir aktyvi veikla faktiškai keičia maisto pavertimo į energiją procesą ir energijos gamyba tampa efektyvesnė. Šis mokslininkų atradimas leidžia mitochondrijos svorio netekimas asmeninius mitybos sprendimus ir įrodo, kad vien mitochondrijų skaičiaus augimo neužtenka. Kad sportas būtų efektyvesnis reikia pasiekti, kad proteinai mitochondrijose burtųsi į vieną vietą.

Kaip rodo dvigubai aklai, placebu kontroliuojami rezultatai m. Italijoje atliktas tyrimas - paskyrimas kairėje karnitino per parą 2 g 6 mėnesius teigiamą poveikį vyresnio amžiaus žmonių sveikatai. Kurso pabaigoje Tiriamieji parodė reikšmingą viso kūno riebalų pagerėjimą. Turite pacientai žymiai sumažino fizinio ir psichinio pobūdžio požymius nuovargis ir padidintos pažinimo funkcijos, taip pat sumažėjęs lygis cholesterolio. Taip pat įrodyta, kad karnitinas didėja prisitaikymo procesus paaugliams.

Atrodo iš fantastikos pasaulio? Pasirodo, tai nėra visiškas išsigalvojimas.

mitochondrijos svorio netekimas

Mokslininkai tyrinėja fermentą AMPK, kurį vaizdžiai kaip pašalinti viršų PS3 riebalų galima pavadinti jungikliu, padedančiu raumenims gliukozę ir riebalus paversti energija.

Šis fermentas įspėja kūną, kai jam reikia daugiau energijos. Mokslininkai nustatė, kad šį fermentą galima valdyti.

  1. L-karnitinas mityboje: svorio netekimas, sportas - Dietos
  2. TLKAM SISTEMINIS LIGŲ SĄRAŠAS - ENDOKRININĖS, MITYBOS IR MEDŽIAGŲ APYKAITOS LIGOS
  3. Prarasti kūno riebalus likti toks pats svoris
  4. Skaičiuoklės svorio netekimas- icomos.lt
  5. Svorio netekimas cukraus tėveliai
  6. Vystosi priklausomybė prie laisvinamųjų, šiuo požiūriu ypač pavojingas bisakodilis.
  7. Neskubėkite džiaugtis — tai gali įspėti apie keletą ligų Nuoroda nukopijuota aA Kūno svoris besikeičiant metų laikams dažnai svyruoja: pradėję daugiau judėti vasarą dažnai atsikratome keleto šaltuoju sezonu sukauptų kilogram ų.

Tai reiškia, kad galima kontroliuoti gliukozės kiekio patekimą iš kraujo į raumenis ir tokiu būdu paskatinti riebalų virtimo į energiją procesą. Šis mokslininkų atradimas gali padėti žmonėms, kurie dėl savo sveikatos būklės, pavyzdžiui, nutukimo ar antro tipo diabeto, traumų, negali sportuoti reguliariai. Kitokie pėdsakai Kalbant apie asmeninių mitybos planų sritį, antro tipo diabeto rizikos tyrimuose taip pat matyti proveržių.

Tikima, kad antsvorio ar riziką susirgti cukriniu diabetu turintiems asmenims gali padėti svorio sumažinimas.

Vis dėlto taip nėra visada. Mokslininkai iki šiol negalėjo pasakyti, kodėl vieni žmonės, numetę svorio, nesuserga antro tipo diabetu, o kitiems liga vis vien išsivysto. Toks atradimas leidžia pacientams sudaryti individualų mitybos planą, geriausiai tinkantį konkrečiam asmeniui susirgimo rizikai valdyti.

mitochondrijos svorio netekimas