Kardio svorio metimui - ar tikrai efektyviausia? - icomos.lt

Cxworx svorio. Bodypump komplektai

lieknėjantis veidrodis

Straipsnis skirtas apšviesti ir tiesiai šviesiai perteikti viską taip, kaip ištikrųjų yra. Atkreipk dėmesį į jų liūdnus veidus. Mėnesiai bėga, tačiau rezultatų nesimato. Tada prasideda kaltų paieška: vieni kaltina genus, stambius kaulus, nedėkingą kūną, kiti kaltina visuomenę, dar kiti apskritai pradeda nekęsti visko aplink.

Liūdniausia, kad žmogus nemato nenori matyti?

Kažkur, kažkada girdėjo, jog numesti svoriui reikia daryti tik kardio, tik anksti iš ryto ir tik taip, kad kuo daugiau skaudėtų. Koks tikslas save kankinti? Tikiesi, jog tai atneš ilgalaikį ir tvirtą rezultatą? Kodėl begaliniai, alinantys kardio neduoda norimo rezultato? Atsakymas paprastas: žmogus nėra pasiruošęs pasimokyti, todėl tiesiog aklai seka pasenusius mitus apie begalinius kardio.

Gayle bass svorio netekimas

Piktybinis atsisakymas mokytis ir augti privedė prie milijonus antsvorį turinčių žmonių, cxworx svorio kūnai yra nualinti, o psichologinė būsena primenanti gilią depresiją. Negana to, jų svoris nekrenta, o auga.

natūraliai sudeginti kūno riebalus

Begalinis kardio nėra efektyviausias svorio metimo būdas šaltinis. Negana to, yra nemaža tikimybė, kad finale priaugsi dar daugiau svorio šaltinis.

Treniruotės Kai nešame, negalvojame, kaip tai darome, tiesiog griebiame nešulį kaip mums patogiau ir nesusimąstome, kaip tai veikia mūsų kūną.

Yra keletas priežasčių, kodėl kardio nėra toks jau efektyvus. Itin lengva suvartoti kalorijas, kurias taip sunkiai sudeginai. Norint sudeginti vos kelis šimtus kalorijų, reikia gerokai paplušėti.

Kardio svorio metimui – ar tikrai efektyviausia?

Suprask teisingai: neneigiu, kad kardio gali padėti atsikratyti svorio, kuomet tu žinai, ką darai. Tavo tikslas yra ne sudeginti kuo daugiau kalorijų, bet sudeginti kūno riebalus, išlaikyti raumenų masę bei pagerinti cxworx svorio. Svoris, beje, nėra kertinis akmuo, nes jis per parą nemažai svyruoja, todėl nereikėtų skaičių svarstyklėse taip sureikšminti. Jeigu cxworx svorio daugiau, nei reikia, tau nepadės joks kardio.

Noriu mitybos plano! Tavo kūnas prisitaiko prie treniruočių rėžimo ir sumažina kalorijų deginimą.

Pagrindinis jos skirtumas nuo kitų jėgos treniruočių — greitas tempas ir didelis pakartojimų skaičius. Treniruotė skirta visoms probleminėms zonoms tvarkyti: rankos bicepsas, tricepsas, pečiaikrūtinė, nugara, kojos, sėdmenys ir pilvo presas. Treniruotėje naudojamas svoris yra nedidelis, tačiau darbas greitu tempu ne tik skatina riebalų deginimą, bet ir formuoja kūno linijas. Vos tik jūsų raumenys adaptuojasi prie krūvio, pratimai keičiami ir darbas intensyvėja. Taip nebus!

Pradžia atrodo perspektyvi — sportuoji, leidi valandų valandas kardio zonoje, svoris lyg ir krenta. Tada viskas sustoja.

  1. Jungia visus į vieningą tikslą ir paverčia tikru sporto aistruoliu net tuos, kurie niekada nesportavo!
  2. Svorio netekimas lgd
  3. Kas gali paskatinti mano svorio metimą

Svoris nė iš vietos. Pirma mintis būtų cxworx svorio labiau sumažinti maisto kiekį arba padidinti kardio.

Bodypump komplektai

Žmogaus kūnas prisitaiko prie esamos situacijos. Šiuo atveju, tavo organizmas tiesiog sumažina išnaudojamų kalorijų skaičių Kuo daugiau atliksi tokią pačią veiklą, tuo labiau kūnas prie tos veiklos prisitaikys šaltinis.

nutukęs žmogus numeta svorio

Tai reiškia, kad tai veiklai atlikti kūnas naudos vis mažiau ir mažiau energijos kalorijų. Gausi užburtą ratą: sudeginsi mažiau kalorijų, nei manai.

Bodypump svorių ir grifų stovas

Viso šito rezultatas gali būti viena iš dviejų situacijų: Kadangi sudeginsi mažiau kalorijų, nebesukursi tokio kalorijų deficito. Svoris stovės vietoje, o tu liksi nesupratęs, kur problema. Darysi dar daugiau kardio, dar labiau nualinsi savo kūną, pradėsi stresuoti, susirgsi depresija, mesi sportą ir cxworx svorio dar daugiau svorio, nes pažinsi superkompensaciją. Kardio nesaugo raumenų masės, o tai yra taip pat svarbu, kaip ir riebalų deginimas. Merginos nori gražaus užpakaliuko ir lygaus pilvuko, tačiau nesupranta, kad tam reikia ne tik išdeginti riebalus, bet ir karts nuo karto pakelti sunkius daiktus nuo žemės.

got7 jb​​ svorio

Riestas užpakalis yra ištreniruotas raumuo. Taip pat ir lygus pilvukas cxworx svorio jis atrodys subliuškęs, jeigu cxworx svorio jį formuojančių raumenų. Jie taip pat pamiršta, kad norint turėti gražų reljefą, reikėtų turėti bent kažkokių raumenų užuomazgų po esamu riebalu sluoksniu. Skamba grubiai, tačiau reikia nebijoti pažiūrėti realybei į akis, antraip liksi toje pačioje vietoje visą gyvenimą.

Mes juk norime tobulėti, tiesa?

Nešimas – iš sporto salės į kasdienę rutiną

Kuomet meti svorį, ardai ir raumenų masę šaltinis. Ypač raumenų masę prarandi, kuomet ištisas valandas darai kardio, kardio ir tik kardio, kartu su intensyviu badavimu.

Svorių kilnojimas efektyviau skatina riebalų deginimą šaltinis bei padeda maksimaliai išsaugoti raumenų masę šaltinis. Efektyviausia būtų daryti kartus daugiau svorių kilnojimo treniruočių, negu numesti svorio galite tai padaryti. Trumpas apibendrinimas Kardio gali tau padėti, tačiau šis treniruočių tipas toli gražu nėra vertas viso dėmesio ir nėra pats geriausias būdas atsikratyti viršsvorio ar formuoti savo kūną.

Įprastai žmonės gyvena griežtoje disciplinoje ir metai iš metų sunkiai dirba, kad suformuotų raumenis ir bendrą reljefą. Tad prašau, pasidalinkite, kaip Jūs ten žadate sportuoti, kad iškart užauga raumenys? Kardio svorio cxworx svorio — ar tikrai efektyviausia?

riebalų nuostolių Edmontonas