Riebalai – jų energinė ir maistinė vertė

Numesti svorio sočiųjų riebalų

Riebalai maiste – atsakė, kiek galima vartoti

Manoma, kad dėl sočiųjų riebiųjų rūgščių, kurias žmogus gauna kartu su mėsa ir kitais gyvūninės kilmės produktais, lemia daugybė ligų ir patologijų. Visų rūšių žemo lygio interneto portaluose patariama vartoti įvairias neriebias dietas, kurios tiesiog slegia žmogaus sveikatą. Žinoma, nedidelis riebalų kiekis maiste jūsų neužmuš, tačiau jūsų kūnas funkcionuos daug blogiau, nei galėtų, ir tai ypač pasakytina apie sportą.

Riebalai reikalingi tiek įdarbinant, tiek įdarbinant raumenų masė.

Nuo 90 iki 60 kg svorio netekimas

Mes pasistengsime paaiškinti kodėl. Mes neisime į biochemijos džiungles, pažymėsime tik pagrindinius dalykus.

Recent Posts

Riebalai lipidai skirstomi į: Gyvūnai sąlygiškai kenksmingi - sočiųjų. Jie turi tvirtą formą, tačiau yra ir išimčių, daržovių sąlygiškai naudingų - nesočiųjų. Daugeliu atvejų skystas Jie skiriasi chemine struktūra, būtent jungties rūšimi, o tai savo ruožtu daro įtaką jų struktūrai: skysta ar kieta.

svorio metimo reklaminiai šūkiai

Manoma, kad nesočiųjų riebalų praktiškai nėra nusėda ant pilvo, šonų ir kitų kaupimosi vietų. Pagrindinė priežastis, vengianti sočiųjų riebalų, yra baimė priaugti riebalų.

Nežinia, iš kur atsirado tokia informacija, tačiau dabar net žiniasklaida pasirinko šią temą. Daugelis žmonių pradėjo sąmoningai mažinti gyvulinių riebalų kiekį savo racione, kad neprarastų dabartinio skaičiaus.

Pakanka atidaryti bet kokį autoritetingą fiziologijos vadovėlį, kad įsitikintumėte, jog riebalai niekada nesikaupia.

deginti riebalus nuo balno maišų

Iš pradžių visos valgytos riebalų molekulės iš plonosios žarnos patenka į limfinę sistemą, o ne į kraują, kaip paprastai manoma. Šis procesas paaiškinamas ypatingu riebalų prioritetu. Judėdamos per limfinę sistemą, šios molekulės patenkina svarbiausių organų, įskaitant širdį, plaučius ir smegenis, poreikius.

1 svaras riebalų

Tik po to riebalai numesti svorio sočiųjų riebalų į bendrą kraują ir tik su dideliu numesti svorio sočiųjų riebalų nusėda riebalų saugyklose. Akivaizdu, kad suvalgę 40—50 g sočiųjų ar nesočiųjų riebalų, greičiausiai, nemesite jų ant juosmens, nes kūno poreikiai šiai maistinei medžiagai yra dideli, ypač turint omenyje intensyvią fizinę ir brangus viešpatie, padėk man numesti svorio veiklą, reikėtų atsiminti, kad iš pradžių riebalai patenkina visus kūno lipidų poreikius.

LOJALUMO PROGRAMA

Ir tik palaikai yra laikomi riebalų pavidalu šonuose ir kitose probleminėse vietose. Tačiau dažniausiai žmogus negauna net pusės riebalų normos, todėl tokio tipo nutukimas nepastebėtas. Vis dažniau kalti angliavandeniai. Nuostabiausia yra tai, kad kūnas negali sunaudotų riebalų panaudoti atvirkščiai, t.

Stebimas gana paradoksalus vaizdas: žmogus, kurio organizme yra daug riebalų, negali aprūpinti organų normaliu lipidų kiekiu.

būdų, kaip numesti svorio natūralus

Nors galite manyti, kad numesti svorio sočiųjų riebalų būdas numesti svorio yra kuo labiau riboti riebalus, tai nėra būtina. Norėdami išlaikyti sveiką maistą, turite šiek tiek riebalų, o tai gali padaryti jūsų maistą labiau patenkinamą, o dietos - lengviau laikytis.

Mitas: Bado dietos padeda ilgam numesti svorį Faktas: Bado dietos nėra efektyviausias būdas liesėti ir išlaikyti pasiektą rezultatą.

Taip pat svarbi yra jūsų vartojamų riebalų rūšis - kai kurios riebalų rūšys gali prarasti svorio. Žemės ūkio departamentas, gaunantis nuo 20 iki 35 procentų kalorijų iš riebalų, kuris laikomas mažai riebalų turinčia dieta, yra būtinas, kad būtų užtikrinta optimali nauda sveikatai.

Mažiau nei 10 procentų suvartotų riebalų turėtų sudaryti iš sočiųjų riebalų, kurie yra pagrindinė rūšis daugelyje gyvūninių produktų, ir mažiau nei 1 procentas - ir, idealiu atveju, visai ne - iš transriebalų, randamų perdirbtuose maisto produktuose su hidrintais aliejais.

Viena iš svarbiausių riebalų funkcijų organizme yra palaikyti stabilų nervų ląstelių - neuronų - funkcionavimą. Prie kiekvieno neurono branduolio pritvirtinami aksonai - tam tikros rūšies viela, per kurią perduodamas elektrinis signalas, t.

Apsauginis apvalkalas yra ypatingos mielino struktūros. Tokių lipidų trūkumas maiste silpnina centrinę nervų sistemą ir bendrą jo funkcionalumą, o tai daro įtaką tiek sportiniams rezultatams, tiek įprastam gyvenimui, nesvarbu, ar tai darbo, ar buities reikalai. Kaip matote, sočiųjų riebalų kiekiai nėra tokie kenksmingi, kaip paprastai manoma. Norint perteikti visą šios situacijos pavojų, reikia pažymėti, kad pažodžiui viskas priklauso nuo neuronų būklės: sugebėjimo mokytis, žmogaus atminties, motorinių funkcijų ir dar daugiau.

Kalbant apie sporto rezultatus, čia viskas yra gana paprasta: centrinės nervų sistemos signalo galia daugiausia veikia galutinį raumenų susitraukimą, t.

kaip numesti svorio tiesiog namuose

Štai kodėl mes matome, kaip jėgos kilnotojai, sunkiaatlečiai ir kiti jėgos rekordus užsiimantys sportininkai valgo deramą riebalų kiekį ir dažnai gyvulius. Jų atveju nutukimą taip pat sukelia angliavandeniai ir riebalai, nes bendras dietos kalorijų kiekis žymiai viršija poreikius, tačiau būtent tai leidžia kartkartėmis susidoroti su didelėmis apkrovomis, tačiau šiandien tai nėra prasmė.