Jei per dieną suvartosite tik 1 200 kalorijų, lengvai sulieknėsite: planas, kaip tai padaryti

Dienos pašalpa norint numesti svorio

Papildomų svarų šalinimas visada yra aukščiausia rezoliucija, kurią dalijasi milijonai žmonių.

Kasdienis kalorijų kiekis

Jei tai ir tavo, vienas klausimas greičiausiai vyksta per jūsų protą: Kiek kalorijų turėčiau iš tikrųjų imtis kiekvieną dieną numesti svorio? Vidutiniškai aktyvi moteris nuo 26 iki 50 metų turėtų gauti apie 2 kalorijų per dieną, kad dienos pašalpa norint numesti svorio sveiką svorį, pagal USDA rekomendacijas amerikiečiams.

riebalų deginimo papildo paketas

Bet kai kalbama apie svorio netekimą, kalorijos nėra vienintelis dalykas. Kiek vartoti priklauso nuo veiksnių, tokių kaip jūsų amžius, aukštis, lytis ir veiklos lygis.

Atsakymai į tai kaip numesti svorio? Kaip sudeginti daugiau riebalų?

Jei gausite šį klausimą, tikriausiai matėte svorio netekimo svetaines ar programas, kuriose naudojama formulė, kurioje atsižvelgiama į šiuos kintamuosius. Įvedę savo asmeninius duomenis, voila — jis atgaivina stebuklingą kalorijų skaičių, kurį reikia kasdien, kad pasiektumėte norimą svorį.

pigiausias efektyviausias būdas numesti svorio

Garsas, kad būtų tiesa? Sveiką skatinantis mitybos redaktorius Cynthia Sass sako, kad tai yra.

Rekomenduojama dienos norma kalorijų dietos - Candida dieto maisto, kad būtų išvengta

Pavyzdžiui, kai užsiregistruosite su svorio netekimo programa, pvz. Jei manote, kad iš jūsų kasdienio valgio plano bus iškirpta daugybė kalorijų, teisus. Šios formulės idėja yra ta, kad kalorijų atitinka vieną svarą, o tai reiškia, kad kasdien septynias dienas sumažinate kalorijų, sukursite kalorijų deficitą, o savo ruožtu prarandate vieną svarą.

  • Tai aktuali Evos Valčak iš Varšuvos nuotrauka.
  • Naudotojas padės jums numesti svorio - Heathers dietos dienoraštis
  • Geriausias būdas numesti svorio maždaug per vidurį
  • Spausdinti Kaip numesti svorio, nejaučiant alkio?
  • Kaip išsiaiškinti, kiek kalorijų reikia prarasti, kad numesti svorį – Naudingos nuorodos
  • Išspausti svorio metimą
  • 20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį - DELFI Sveikata

Tada programa pasiūlė ji dienos pašalpa norint numesti svorio kalorijų per dieną, kad pasiektų savo tikslą. Jos dienos kalorijų pašalpa išaugo iki Tai didžiulis skirtumas. Be abejo, šis metodas jums praras svorį šiek tiek lėčiau nei tuo atveju, jei per dieną suvartojote kalorijų, bet mažai tikėtina, kad sunaikinsite medžiagų apykaitą, sudeginsite raumenis ar patirsite nuotaikų pokyčius, pvz.

Kaip apskaičiuoti dienos kalorijų kiekį pagal „Harris-Benedict“ formulę

Be to, kalorijų per dieną pjaustymas daugeliui žmonių nėra tvarus. Tikėtina, kad tam tikru momentu būsi taip alkanas arba pavargęs, turėsite padidinti kalorijų kiekį … ir tai leis jums įgyti svorį atgal. Kiti žmonės, turintys daugiau emocinių santykių su savo kūnu ir skaičiais ir jaučia nerimą dėl skaičiavimo, ir tai iš tikrųjų gali būti didžiulis.

Sassas sako, kad galų gale gali būti neproduktyvus ir paskatinti jus persivalgyti iš nusivylimo ar visiškai atsisakyti savo tikslo.

Svorio netekimas Norint numesti svorį, nereikia gyventi ant žolės ir valgyti salotos lapų su šiek tiek vandens. Jums tiesiog reikia žinoti, kaip apskaičiuoti kalorijų normas, kad jas išleistumėte daugiau nei gauti, o tada valgykite pagal apskaičiuotą rezultatą, o tada teigiamas rezultatas ilgai laukti. Kasdienis kalorijų kiekis Kalorijų vertė - visų gaminių energinė vertė, be išimties, kuri išleidžiama organizme dėl visiško suvartojamo maisto įsisavinimo. Atitinkamai kasdieninė kalorijų vertė yra visos maisto, kurį mes valgėme per dieną ir kuri buvo visiškai įsisavinta mūsų kūno, energinė vertė. Jei valgome gerai, mes gausime daug energijos, o tai reiškia, kad mes esame energingi, energingi, sveiki ir galime dirbti iki galo.

Kai ji tampa vis sunaudojama, ji netgi gali sukelti streso hormono kortizolio, kuris, kaip buvo įrodyta, padidina pilvo riebalus, padidėjimą, ji priduria.

Laimei, jei jūsų maisto suvartojimo stebėjimas nėra jūsų dalykas, yra daug kitų būdų sumažinti kalorijų kiekį, pvz. Pavyzdžiui, padidinus ne krakmolingų daržovių, pavyzdžiui, špinatų, brokolių ir grybų, dalis, mažinant krakmolo dalis, pvz.

Viduržemio jūros regiono ir sveika mityba m. Eidami tokiu ritmu, vieno pasivaikščiojimo metu sudegintume apie kalorijų. KitokiaMedicina» Svarbu žinoti» Šių dviejų sudedamųjų dalių derinys padės jums atsikratyti riebalų liemens srityje Svarbu! Dauguma žmonių, kurie nori numesti svorio, jie nori atsikratyti antsvorio be jokių pastangų ir bangos.

Kai kurie žmonės taip pat gali pabandyti naudoti stebėtoją tik pradžioje, kad jaustųsi, ką norėčiau valgyti sveiką kalorijų skaičių dėl savo tikslo svorio. Sassas sako, kad buvo pacientų, kurie nemanė, jog jie yra persivalgę, bet iš tikrųjų jie buvo ar kalorijų, kur jie turėjo būti.

Priešpiečiai: skardinė ar pakelis tuno, pagardinto citrinų sultimis arba pipirais; sėjamųjų gražgarsčių salotos su braškėmis, graikiniais riešutais, citrinų sultimis, balzaminiu actu ir trupučiu parmezano; puodelis graikiško jogurto su medumi, uogomis ir migdolais; migdolų sviestas, užteptas ant viso grūdo apskritos purios bandelės; avokadas su aštriu padažu; keptos jautienos sumuštinis su nekaloringu majonezu, salotų lapais ir pomidorais rinkitės viso grūdo duoną.

Dar reikia prisiminti: ne visos kalorijos yra vienodos. Jei pataikote į kasdienį kalorijų tikslą, bet kiekvieną dieną valgote greito maisto, galite prarasti svorį, bet nesijausite gerai. Jei norite numesti svorio ir pagerinti savo sveikatą, visas maistas yra kelias.

kaip gauti svorio metimo rezultatus