Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Skatinantys mesti svorį

Subalansuota mityba efektyviam lieknėjimui

Tereikia pasidomėti naudingomis vaisių ir daržovių savybėmis. Anot sveikos gyvensenos puoselėtojų, lieknėjant būtina apsirūpinti produktais, kurie gerina medžiagų apykaitą, suteikia lengvumo pojūtį bei teikia pasitenkinimo.

Iš esmės tai viskas, kas šviežia — vaisiai, daržovės, sėklos, riešutai, žalumynai. Pagrindiniai mitybos skatinantys mesti svorį Kaip DELFI pasakojo Lietuvos sveikuolių sąjungos viceprezidentas Eligijus Valskis, norint pradėti mesti svorį, skatinantys mesti svorį laikytis kai kurių principų. Pirmiausiai žmogus turi sunaudoti mažiau kaloringo maisto nei jam reikia energijai palaikyti, tačiau jo neturėtų būti per mažai — tuomet organizmą nualinsime. Nepersivalgyti padeda teisingas skysčių ir maisto balansas.

Taigi reikia skirti dėmesio ir organizmo aprūpinimui skysčiais. Valgykite iš mažų lėkštelių — tai turi psichologinį poveikį. Valgyti reikia neskubant, gerai viską sukramtant. Valgykite sąmoningai, stebėkite save, ką ir kaip valgote, galima net užsimerkti.

Tyrimais nustatyta, kad greičiau pasisotinama ir geriau pasisavinimas maistas valgant užsimerkus.

Sekite mus:

Jei pajutote sotumo jausmą, nesistenkite lėkštės ištuštinti iki galo, antraip pertemsite skrandį ir dėl to nuolat norėsis valgyti dar ir dar. Jei jums sunku nuolat neužkandžiauti, dėl proto ramybės maistą rakinkite. Taip pat, kad nebūtų, ką valgyti tarp valgymų, pirkite maisto tik vienam kartui. Valgymo metu neužmirškite padaryti pauzes, per kurias reikia keletą kartų giliai per nosį pakvėpuoti.

skatinantys mesti svorį

Tai pagreitina medžiagų apykaitą ir maistingųjų medžiagų pasisavinimą, greičiau pasisotinama. Taip pat greičiau pasisotinama valgant daug skaidulų turinčius produktus.

Na, o po pietų labai svarbu neatsigulti. Kuo naudinga varškė Norintiems sulieknėti nekenkiant savo sveikatai, E. Valskis pataria atkreipti dėmesį į keletą produktų arba jų grupių.

Nuorodos kopijavimas

Tai kalcio šaltinis, kuris atitolina alkį ir padeda mažinti svorį. Tyrimai parodė, kad kalcis neleidžia kūne kauptis riebalams. Be to, jogurte yra daug baltymų, kurie padeda palaikyti stabilų cukraus kiekį kraujyje. Varškė geriau liesa.

skatinantys mesti svorį

Tai produktas, kuris turi seleno, padeda palaikyti gražią odą. Varškė skatinantys mesti svorį daigintais kviečiais, kurie turi vitamino E, tampa stipriu antioksidantu, kurie mažina laisvuosius radikalus. Yra žinoma, kad raumenų tonusas ir odos elastingumas priklauso nuo kolageno kiekio jungiamuosiuose audiniuose.

Skatinantys mesti svorį organizmui trūksta baltymų ir vitaminų bei maistingųjų medžiagų, kolageną jis pradeda imti iš jungiamojo audinio, o tai skatina ankstyvą odos raukšlėjimą ir celiulitą, suglemba raumenys. Tai mažo kaloringumo vegetarinis baltymų šaltinis, kitaip tariant, varškės pakaitalas. Šis sojos produktas pagreitina medžiagų apykaitą, net jei jūsų mitybos įpročiai išlieka tie patys.

  • Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali.
  • Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  • 20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį - DELFI Sveikata
  • Prarasti svorio apgauti
  • Norintiems sulieknėti be dietų – riebalus deginantys produktai - DELFI Sveikata

Žalumynai padeda lieknėti net nekeičiant mitybos įpročių Sriuba taip pat laikomas patiekalu, kuris padeda sulieknėti. Vienas tyrimas parodė, kad žmonės, kurie prieš pagrindinį patiekalą valgė skystą sriubą, valgymo metu gavo 20 proc. Mat vanduo padeda užpildyti skrandį, mesti svorį didinant jėgą norisi mažiau valgyti. Be to, jis greitina medžiagų apykaitą.

skatinantys mesti svorį

Tai skaidulų ir baltymų turintis produktas. Pupelių kaloringumas yra mažas, tačiau jos turi mažai riebalų ir padeda stabilizuoti cukraus kiekį kraujyje. Joje esanti medžiaga kapsaicinas gerina medžiagų apykaitą ir šiek tiek padeda deginti kalorijas. Tai pakankamai kaloringas produktas, turi riebalų, skatina greitą pasisotinimą.

Jį galima vartoti vietoj sviesto.

skatinantys mesti svorį

Brokoliai ir kiti skatinantys mesti svorį yra mažai kaloringos daržovės, turinčios daug ląstelienos. Pavalgę patiekalo iš brokolių jausite sotumą, kadangi skrandis bus užsipildęs, o kalorijų gausite mažai, jei, žinoma, jų neužpilsite riebiu padažu. Žaliosios žolės želmenys ir jų sultyslapinės daržovės turi daug chlorofilo, kuris yra prisotintas deguonies ir gyvybinių jėgų, todėl sparčiai greitina oksidacinius procesus, be to, sėkmingai neutralizuoja anaerobines bakterijas.

Šiose daržovėse, želmenyse esantis cholinas greitina riebalų medžiagų apykaitą, todėl skatinantys mesti svorį greitai tirpsta riebalai, net jei nekeičiami seni mitybos įpročiai.

Linų sėmenys palaiko cukraus kiekį kraujyje ir stabilizuoja insuliną.

Motyvacija sportui - būtinas elementas

Užpilkite šaukštus linų sėmenų, šiek tiek paskrudintų ant keptuvės galima juos ir sutrinti ar sumalti ir užsiberti ant avižinių dribsnių, duonos ar įsidėti į jogurtą. Avižiniai dribsniai tinka su gerai išmirkytais džiovintais vaisiais. Jie turtingi skaiduliniu pluoštu, pagerina žarnyno mikroflorą, lėtai virškinasi, todėl būname ilgai sotūs. Sunkiai tirpūs angliavandeniai yra bifido bakterijų maistas žarnyne.

Graikiniai riešutai.

Juose yra daug baltymų ir omega-3, mononesočiųjų riebiųjų rūgščių, todėl šie riešutai ilgiau nei įprasti užkandžiai palaiko sotumo jausmą. Tinkamiausi vaisiai skrandžiui užpildyti Obuoliai. Jei kiekvieną dieną iki pietų suvalgysite po vieną obuolį, jis palaikys cukraus kiekį kraujyje, o tai savo ruožtu stabilizuos hormonų lygį kraujyje. Priešingai nusistovėjusiai nuostatai, obuoliai mažina apetitą.

Šviežios šio vaisiaus sultys, kurias geriau išgerti iki pietų, skatina medžiagų apykaitą. Vieno tyrimo metu nutukę žmonės, kasdien išgeriantys po stiklinę šių sulčių, per pusantro mėnesio skatinantys mesti svorį apie 1,5 kg svorio.

Ananasai ne tik stimuliuoja natūralų kolageno atsiradimą, bet ir turi natūralų riebalų degintoją — bromelainą, todėl yra labai naudingi vaisiai.

skatinantys mesti svorį

Be to ananasai stiprina imunitetą, padeda reguliuoti svorį, išveda iš organizmo toksinus ir šlakus. Gervuogės yra sultingos, turi ląstelienos, todėl padeda greitai patenkinti alkį.

25 produktai, padedantys deginti riebalus

Iš visų uogų jos daugiausiai turi antioksidantų, todėl greitinama medžiagų apykaita. Šios uogos puikiai dera su avižiniais dribsniais. Žalioji arbata gerina medžiagų apykaitą, o tai padeda numesti svorio.

Kita vertus, piktnaudžiauti ja nereikėtų, kadangi joje esantis kofeinas priklauso alkaloidų grupei, turinčiai labai stiprų poveikį centrinei nervų sistemai.

Keletas patarimų, norintiems numesti svorio

Šis poveikis išlieka ilgiau nei po kavos puodelio. Vanduo drėkina kūną ir pašalina toksinus. Daugelis žmonių negali tiksliai nustatyti — yra alkani ar tiesiog nori gerti.

skatinantys mesti svorį

Vanduo kaip tik ir padeda atskirti alkį nuo troškulio. Todėl užsimanius valgyti pirmiausiai mažais gurkšneliais reikia išgerti stiklinę vandens ir tik po to spręsti, ar vis dar norisi valgyti. Atsigėrus geriausia pradėti valgyti tik po pusvalandžio ar valandos. Nuorodos kopijavimas Norintiems sulieknėti be dietų — riebalus deginantys produktai Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.