Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Svorio metimas 10 procentų tikslas

  1. Svorio metimas 10 metų
  2. Norton svorio netekimas
  3. Mitas: Tinkamai suderinus mitybą nereikia sportuoti.
  4. Vieniems labai svarbu moterų išvaizda, kitiems — vidus, dar kitiems — viskas.
  5. Metabolinis svorio netekimas fargo nd
  6. Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
  7. Dar vienas tyrimas įrodė, kad į savo mitybą tris nedidelius obuolius tai sudaro kalorijų įtraukusios moterys per dvylika savaičių numetė kiek daugiau nei kilogramu daugiau už tas, kurios šio vaisiaus nevalgė.
  8. Lieknėjimo tikslas – puiki savijauta

Svorio metimas dažniausiai reikalauja daug atsidavimo, disciplinos ir prakaito, bet, net jei ir nenorite praleisti vakarų bėgiodami ar skaičiuodami kalorijas, yra daug paprastesnių būdų, kaip svorio metimas 10 procentų tikslas atsisveikinti su nepageidaujamais skaičiukais.

Štai dešimt patarimų, kaip galite numesti svorio be apsilankymo sporto salėje ar griežtos svorio metimas 10 procentų tikslas. Gera dienos pradžia — su stikline vandens: turbūt ne kartą teko girdėti, kad šilto vandens stiklinė su citrina ne tik greičiau pažadins organizmą, bet ir užpildys skrandį ir valgyti norėsis mažiau.

svorio metimas 10 procentų tikslas kaip sudeginti kūno riebalų perteklių

Desertui — juodasis šokoladas: jei esate užkietėję smaližiai, drastiškas saldumynų atsisakymas gali tik pakenkti jūsų organizmui. Jei įprastą saldų užkandį, tarkime, sausainius, pakeistumėte kokybišku juoduoju šokoladu, ne tik patenkintumėte savo cukraus poreikį, bet ir nepakenktumėte kūno linijoms. Iš pradžių juodasis šokoladas gali pasirodyti kartus ir visai neskanus, tačiau tuomet jums jo norėsis ne tiek daug ir nesijausite kalti suvalgę per daug.

svorio metimas 10 procentų tikslas normalus svorio metimo greitis per savaitę

Stebėkite savo porcijas: paprastas triukas — įprastą porciją dalyti per pusę arba dėti maistą į mažesnę lėkštutę. Jei turite maisto likučių, sudėkite juos į šaldytuvą, kad vakare nekiltų noras paskanauti dar vienos porcijos iš puodo ar keptuvės. Daugiau judėkite: jeigu jūsų tikslas yra numesti kelis kilogramus, aktyviai lankytis sporto salėje nėra būtina.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Rinkitės laiptus vietoj lifto, jei iš darbo ar paskaitų važiuojate autobusu, išlipkite anksčiau, nei reikia, ir kelias stoteles pasivaikščiokite. Šiltuoju metų laiku nesėdėkite namuose — keliaukite prie vandens telkinio, važinėkitės dviračiu, sparčiai žingsniuokite.

svorio metimas 10 procentų tikslas Ar galiu lieknėti per 2 savaites?

Smagus užsiėmimas — šokinėjimas su šokdyne. Taip populiari dainininkė Katy Perry palaiko dailią kūno formą!

svorio metimas 10 procentų tikslas riebalų degintojas istanbulis

Negerkite savo kalorijų: galite atsisakyti nesveiko maisto, tačiau rezultatai nebus tokie efektyvūs, jei ir toliau gersite gazuotus gėrimus, sultis iš pakelio ar dažnai mėgausitės vyno taure su vakariene. Paskaninkite vandenį braškėmis, citrinomis, mėtomis, agurkais ir nešiokitės jį su savimi!

svorio metimas 10 procentų tikslas kaip 2 numesti svorio per savaites

Per ilgai nebadaukite: nedidelis alkio jausmas — gerai, tačiau badavimas, kai visą dieną nevalgote ir prisikemšate vakare, yra labai nesveika. Įsimeskite užkandžių į rankinuką — vaisių, riešutų maišelį, javainių, kad nepakenktumėte savo organizmui.

Užkandžiaukite sveikai: venkite užkandžių, kuriuose pilna tuščių kalorijų traškučių, krekeriųrinkitės tokį maistą, kuriame gausu baltymų ir maistinių skaidulų.

Nuorodos kopijavimas

Pavyzdžiui, pasukos su vaisiais ir sėklomis, dribsniai. Valgykite lengvą, ankstyvą vakarienę: vakare stenkitės valgyti tokį maistą, kuris sudarytų maždaug 25 procentus dienos kalorijų normos ir darykite tai maždaug 2—3 valandas prieš miegą.

Per didelis kiekis maisto vėlyvą vakarą gali sukelti virškinimo ir miego problemų. Išsimiegokite: jeigu miegoti keliaujate tada, kai kiti ruošiasi keltis į darbą — stenkitės pakeisti miego režimą.

svorio metimas 10 procentų tikslas prarasti 8 riebalų

Miego trūkumas gali lemti persivalgymą dienos metu ir energijos trūkumą tada, kai turite atlikti svarbiausius protinius ir fizinius darbus. Stenkitės išmiegoti 7—9 valandas kiekvieną naktį ir dienos darbus baigti iki 22 valandos. Rodyti komentarus.