Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - icomos.lt

Proceso tikslai svorio metimas. 8 patarimai, kaip pagaliau numesti svorio visiems laikams

Valgau ir lieknėju? Ar tai iš tiesų įmanoma?

20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai

Figūra karjerairsveikata. Juokais sakoma, kad geriausias būdas sulieknėti — užklijuoti burną pleistru. O taip norėtųsi viską valgyti ir lieknėti! Ar galima normalizuoti svorį švelnesnėmis priemonės, be draudimų, griežtų apribojimų?

Autorius: Žmonės.

Pasirodo, taip, o viską valgyti leidžia intuityvaus valgymo teorija. Kalbamės su gydytoja dietologe Aušra Jauniškyte-Ingelevičiene. Esate dietų priešininkė. Kuo jos žalingos?

  • Viskas, metu svorį!
  • Riebalų degintojas maitinant

Dietos nėra veiksmingas būdas numesti svorio ilgam laikui. Jos pasižymi tik trumpalaikiu poveikiu. Ypač dietos veiksmingos, kai jų laikomasi pirmą kartą, galbūt antrą ar trečią.

Tačiau ilgainiui jų laikytis darosi vis sudėtingiau, svoris krinta sunkiau, kol galiausiai pasiekiama tokia stadija, kai dietos išvis nustoja veikti. Dietų trūkumas — tai, kad 95 proc.

Tikiuosi, tai Jus pamotyvuos Čia keli svarbiausi dalykai, kurių eiliškumas gali būti ir kitoks. Išsiaiškinti su savimi: ar tikrai man to reikia? Ir jeigu konstatuojate, kad su per dideliu svoriu gyventi nenorite, kad būtinai norite numesti, vadinasi Jums to reikia. O jeigu reikia, vadinasi reikia pradėti veikti. Arba veikti, arba nustoti apie tai galvoti.

O šio proceso pradžia gali tapti nekaltas bandymas vieną pavasarį atsikratyti kelių kilogramų, kurie, beje, jau rudenį dažniausiai sugrįžta su kaupu. Kitas dietų trūkumas — jos sutrikdo natūralius valgymo įpročius, todėl daliai žmonių provokuoja persivalgymus, kitiems sustiprina emocinį valgymą.

Svarbūs lieknėjimo patarimai kiekvienam | icomos.lt / Kad ir kur bebūtum - naujienos visada su Tavimi!

Besilaikantis dietų žmogus yra pažeidžiamesnis stresui, emocijoms, o jo atsaku į tai tampa valgymas. Kaip tada atsikratyti kilogramų?

proceso tikslai svorio metimas kaip lengva lieknėti

Kokia proceso tikslai svorio metimas valgymo esmė? Intuityvus valgymas nėra svorio metimo programa. Jo tikslai visai kitokie nei dietų, ir pažanga matuojama ne numestais kilogramais, o pagerėjusiais valgymo įpročiais, kurie grindžiami kūno poreikiais.

Proceso tikslai svorio metimas pagal kūno poreikius, sumažėja ar visai išnyksta persivalgymas, emocinis valgymas. Intuityvaus valgymo esmė yra mityba pagal kūno poreikius, kai vadovaujamasi alkio ir sotumo jausmais, o emocinis valgymas atskiriamas nuo fiziologinio.

proceso tikslai svorio metimas kaip numesti svorio prieš klubo sąnario pakeitimą

Gana dažnai dietos svorį reguliuoti siūloma mažinant porcijas jas matuojant. Yra įvairių mitų dėl porcijų dydžio, pvz. Intuityvus valgymas skatina pereiti nuo išorinio porcijų matavimo prie vidinių poreikių.

  • Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - icomos.lt
  • Per mėnesį numesti 20 kg svorio

Kodėl visada turėčiau valgyti vienodą maisto kiekį? Galbūt šiandien mano organizmui ši porcija yra per maža, o rytoj ji bus per didelė?

proceso tikslai svorio metimas numesti svorio, kai man pasireiškia mėnesinės

Stengdamiesi riboti maisto kiekį, nebegirdime kūno, nesuprantame, kiek maisto iš tikrųjų jam reikia. Dėl to daugeliui žmonių sutrinka natūralus valdymo procesas: stengdamiesi nesuvalgyti daugiau nustatytos porcijos, vieni dažnai užkandžiauja ir galiausiai suvalgo daugiau, negu reikia, kiti nuolat vaikšto alkani, kol galiausiai pratrūksta ir persivalgo.

Mūsų kūnas — tobula sistema, kuri puikiai žino, kiek maisto jai reikia. Svarbu išgirsti, o tam žmogui duotas alkio ir sotumo jausmas.

proceso tikslai svorio metimas kaip numesti dešimt svarų riebalų

Sotumas pasako, kad maisto gana, ir, jeigu to nepaisant ir toliau valgoma, neprašytas maistas keliauja į atsargas, nes jis yra perteklinis ir nebus sunaudotas. Tas pats vyksta ir kai valgoma neišalkus.

Nenorėdami valgyti, žmonės vis tiek valgo: galbūt dėl to, kad valgo kolegos ar dėl emocijų, ar tiesiog dėl to, kad maisto yra.

Klientų pasiekimai

Kitas svarbus intuityvaus valgymo momentas — būtina įsiklausyti ne tik į maisto, bet ir visus kitus fiziologinius kūno poreikius ir tinkamai į juos reaguoti. Atlikti moksliniai tyrimai įrodė, kad, netenkindamas savo bazinių fiziologinių poreikių, žmogus valgo daugiau. Taigi intuityvus valgymas nėra sutelktas vien į mitybą, kaip, pvz. Kai jis kompleksiškai sprendžia visas savo problemas, normalizuojasi ir svoris.

Svarbūs lieknėjimo patarimai kiekvienam

Svorio metimas nėra intuityvaus valgymo tikslas, tai jo pasekmė. Kaip suprasti, kad pasisotinai? Ypač kai turi antsvorio: skrandis ištampytas, todėl ir maisto prašo daugiau, negu reikia, kitaip jaučiasi alkanas?

proceso tikslai svorio metimas ar karštos vonios gali mesti svorį

Organizmas neprašo daugiau, negu jam reikia. Visada reikia pradėti nuo priežasčių paieškos: kodėl žmogus nori daugiau, negu reikia?

8 patarimai, kaip pagaliau numesti svorio visiems laikams

Intuityvus valgymas — tai mokymas suprasti, kiek maisto reikia kūnui. Vieniems tai yra gana paprasta, ir jie greitai išgirsta savo kūno poreikius. Tačiau yra žmonių, kuriems tai suvokti sudėtinga. Kokie praktiniai patarimai, nuo ko pradėti, kaip išgirsti kūno siunčiamus alkio ir sotumo signalus? Pradėti reikėtų nuo to, kad valgydamas žmogus turėtų atsipalaiduoti.

20 priežasčių, kodėl nekrinta svoris | Žmonėicomos.lt

Nes įtampa, proceso tikslai svorio metimas žmonės susikuria kaltindami save, kad per daug valgo, renkasi netinkamus produktus ir pan. Iš vienos pusės, stresas verčia žmogų daugiau valgyti, iš kitos, jo metu išsiskiria daugiau streso hormonų insulino, kortizoliokurie skatina svorį didėti.

KAIP NUMESTI SVORIO? 5 paslaptys iš Los Andželo grožio mokyklos…

Kai proceso tikslai svorio metimas yra atsipalaidavęs, jam lengviau suprasti kūno poreikius. Rekomenduoju pabandyti valgyti atsižvelgiant į fiziologinius alkio ir sotumo pojūčius, stengtis atskirti fiziologinį valgymą nuo emocinio. Kiekvienam siūlau stebėti alkio ir sotumo jausmą, analizuoti, kada ir dėl kokių priežasčių žmogus eina valgyti.