MITYBA - Sveikas Žmogus

46 ir reikia numesti svorio

Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais. Tačiau, metams bėgant, mokslininkai atrado keliasdešimt pasitvirtinusių ir tyrimais grįstų strategijų, kaip numesti svorio.

Deja, atsakymas būna ne. O būtent šie du dalykai, jei jų nekontroliuosite, ir gali 46 ir reikia numesti svorio visą jūsų svorio metimo progresą", — shape.

idealus svorio metimo rodiklis per savaitę

Mike Roussell. Dėl to, ar laikantis dietos, reikia valgyti vaisius, visada buvo ginčijamasi. Susiję straipsniai Aukso vertės patarimas norintiems pradėti lieknėti   4 Tad kuri nuomonė yra teisinga?

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Ar dėl to pilvo riebalų sluoksnio, kurio vis niekaip nepavyksta sudeginti, kaltos šilauogės, kurių kasdien suvalgote puodelį? O gal uogos tėra nekaltas užkandis, nedarantis jokio poveikio svoriui?

Persivalgant ar per mažai valgant, svoris, net to nesiekiant, kinta. Kaip tiksliai apsiskaičiuoti paros energijos poreikį? Iš kokių maisto medžiagų turi susidaryti suvartojamos kalorijos? Į šiuos ir kitus klausimus atsakinėjo gydytoja dietologė Jūratė Dobrovolskienė.

Viena iš priežasčių, kodėl vaisių neišeina įvertinti vienareikšmiškai, yra tai, kad jie yra kaip lazda, turinti du galus. Nors vaisiai turi daug maistinių medžiagų, todėl yra rekomenduojami svorio metimo dietose, vis dėlto gali ateiti toks metas, kai reikės sumažinti jų kiekį arba laikinai išbraukti iš savo valgiaraščio, kad pasiektumėte savo tikslus.

Išnagrinėkime abi puses. Kodėl vaisiai gali sutrikdyti svorio metimą Vaisiuose esantys angliavandeniai nedaro didelio poveikio cukraus kiekiui kraujyje, nes daugumos vaisių glikemijos indeksas yra žemas. Vaisiai taip pat mus aprūpina gana nemaža ląstelienos doze, o ląsteliena sulėtina virškinimą, tad ilgiau jaučiamės sotūs.

Pavyzdžiui, viename puodelyje aviečių yra 8 gramai ląstelienos.

Ar vaisiai iš tiesų yra dietinis maistas? - DELFI Gyvenimas

Šilauogėse, pavyzdžiui, be ląstelienos dar ir gausu antioksidantų, kurie padeda sumažinti kraujospūdį, kovoja su oksidaciniu stresu ir kai kuriais atvejais veikia organizmą net DNR lygmenyje, padėdamos atsikratyti nereikalingų kilogramų. Trumpai tariant, vaisiai turi daug privalumų, todėl jie turi būti vienas pagrindinių produktų jūsų valgiaraštyje.

O kaipgi jų tamsioji pusė?

sveikas svorio netekimas 6 mėnesius

Kodėl vaisiai gali sutrikdyti svorio mažinimo programą? Vaisiuose daug paprastojo angliavandenio fruktozės, būtent todėl asmenys, kurie meta svorį, išbraukia juos iš savo valgiaraščio.

Kitaip nei gliukozėdažniausiai pasitaikantis paprastasis angliavandenis, kuris kaip numesti svorio tiesiog namuose į raumenis, smegenis ir kitus organus ir yra naudojama kaip energija, fruktozė keliauja į kepenis ir ten skaidoma.

Kodėl tai blogai?

Kaip sportuoti efektyviai ir saugiai mažinti svorį?

Jei kepenyse jau yra užtektinai energijos, didelė tikimybė, kad fruktozės perteklių jos pavers riebalais, kaip atsargą kitam kartui. Viename obuolyje gali būti net kalorijų ir 30 g angliavandenių. Dažniausiai metantieji svorį apsiriboja g angliavandenių per dieną, o tai reiškia, kad suvalgę du bananus ir vieną obuolį išnaudosite 84 proc.

Norite pakeisti gyvenimo būdą ir numesti svorio? štai 10 patarimų

Net jei laikotės tokios dietos, 46 ir reikia numesti svorio kalorijų kiekį apriboja ikiiš kurių angliavandeniai gali sudaryti 40 proc. Svarbiausia išvada šioje polemikoje yra tai, 46 ir reikia numesti svorio vaisių vis dėlto negalima valgyti neribotai, nes toks požiūris labai greit gali sužlugdyti lieknėjimo planą.

Iš vaisių per dieną lengvai galima surinkti g vertės angliavandenių, ir jei jūs juos traktuosite kaip neturinčius kalorijų, nė nepajusite, kaip per dieną suvartosite papildomus kalorijų. Paprasti dietologų patarimai, kaip mėgautis vaisiais ir vis tiek numesti svorio 1. Valgykite uogas ir daug ląstelienos turinčius mažo dydžio vaisius.

Jums labiausiai rekomenduojamos avietės, šilauogės, braškės, kiviai, mandarinai, slyvos, persikai ir nedideli obuoliai. Vaisius valgykite saikingai, labiau susitelkite į daržoves. Vaisiai yra gerai, bet jūsų tikslas turi būti daugiau daržovių, ypač žalialapių. Jei iš savo valgiaraščio norite išbraukti angliavandenius ir mažinti kalorijų skaičių, pradėkite nuo angliavandenių iš grūdų ir krakmolo turinčių produktų, ir tik tada pereikite prie vaisių.

Ar vaisiai iš tiesų yra dietinis maistas?

Kiekvienam besilaikančiam dietos ateina laikas, kai reikia pradėti mažinti maisto kiekį. Visada patariama visų pirma mažinti daugiausiai angliavandenių turinčių produktų kiekį, nes juose yra daugiausiai kalorijų. Sumažinę angliavandenių ir kalorijų kiekį pastebėsite, kad sunkiai pasiduodantys riebalai ėmė tirpti, tad tokiu metu patariama mažinti ir vaisių kiekį. Galutinė išvada: nors metant svorį vaisių kiekį reikia riboti, vis dėlto tai nėra produktas, nuo kurio tunkama.

Ar išrūgos yra geros svorio metimui

Nuorodos kopijavimas Ar vaisiai iš tiesų yra dietinis maistas? Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

kūno riebalų nuostolių skaičiuoklė