Nuorodos kopijavimas

Numesti svorio plytos

Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio

Visi puikiai žinome, kad norėdami numesti svorio, turime ne tik sportuoti, bet ir riboti suvartojamų kalorijų skaičių. Tačiau kaip žinoti, kokia suvartojamų kalorijų norma yra tinkama ir padės pasiekti savo tikslą? Norėdami susidaryti individualų mitybos planą ir nustatyti, kiek visgi kalorijų reikėtų suvartoti, norint sulieknėti, pirmiausia reikia apsiskaičiuoti paros energijos sudeginimo normą angl. TDEE — total daily energy expenditure.

  • Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais.
  • Tiesa apie masės auginimą 4.
  • Norite numesti svorio? Pradėkite nuo mąstymo!
  • Konsultuoja kilo.
  • Neįtikėtinai daug svorio numetę stipriavaliai dalins patarimus, kaip sulieknėti | Žmonėicomos.lt
  • Protas — neapsakomai svarbus įrankis, dažniausiai — kur kas galingesnis už patį fizinį kūną.
  • Vyrų sveikatos geriausias riebalų deginimo papildas

TDEE — tai bendra kalorijų suma, kurią organizmas sudegina per 24 valandas. Tik žinodami šiuos skaičius galėsite racionaliai pasirinkti suvartojamų kalorijų kiekį.

tft svorio metimas

Anot fiziologų, vidutinis TDEE moterims yra numesti svorio plytos per dieną, o vyrams — kalorijų. Žinoma, tai tik vidurkis, nes sudeginamų kalorijų skaičius priklauso nuo fizinio aktyvumo.

Kiek kalorijų per dieną suvartoti?

Tarkim intensyviai sportuojantis žmogus gali sudeginti du kartus daugiau, nei propoguojantis pasyvų gyvenimo būdą. Kai kuriems sportininkams, norintiems palaikyti esamą svorį, per dieną tenka suvartoti numesti svorio plytos kalorijų, o tai yra 3 kartus daugiau, nei įprasta. Nepamirškime ir to, kad kai kurių žmonių metabolizmas medžiagų apykaita yra lėtesnis, taigi jiems paros kalorijų normą reikėtų dar labiau sumažinti.

ar lpg padeda numesti svorio

Yra daugybė formulių, padedančių apskaičiuoti sudeginamų kalorijų skaičių atsižvelgiant į amžių, ūgį, svorį ir aktyvumą. Ir vis dėl to nereikėtų pamiršti, kad šiuo atveju taip pat svarbus faktorius — tai raumenų masė angl. LBM — lean body mass.

Taigi jei į formulę įtrauktas ir raumenų masės kriterijus — skaičiuoklė bus tikslesnė. Norint numesti svorio: reikia suvartoti kalorijas vienam kilogramui kūno svorio; Norint išlaikyti svorį: reikia suvartoti kalorijas vienas kilogramui kūno svorio; Norint padidinti svorį: reikia suvartoti kalorijų vienam kilogramui kūno svorio. Kaip manote, šis metodas iš tiesų labai paprastas, tačiau jis turi trūkumų, nes taip numesti svorio plytos neatsižvelgiama į kasdienį aktyvumą ir kūno sudėjimą.

Itin aktyviems žmonėms gali prireikti didesnio kalorijų kiekio, antraip organizmas, negavęs reikiamos energijos, paprasčiausiai išseks.

kaip mesti svorį dėl

Be to, šiame numesti svorio plytos neatsižvelgiama į kūno raumenų masę, o kuo didesnis raumenų kiekis, tuo didesnis yra kalorijų sudeginimas per parą.

Jei žmogaus kūną sudaro nemaža dalis riebalų, pranic svorio metimas ir kūno klojimas siūloma kalorijų norma gali būti gerokai iškreipta.

Pavyzdžiui  50 metų moteris, sverianti kilogramus, iš kurių 34 procentus sudaro riebalai, nenumes svorio suvartodama kalorijų per dieną x

  1. Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - icomos.lt
  2. Apie mitybą nėštumo metu bei svorio numetimą pagimdžius - SUMANI MAMA
  3. Kad sulieknėtumėte, privalu laikytis dietos.
  4. Людей отправились на орбиту Марса встречать Раму II.
  5. Geriausias ir pigus būdas numesti svorio
  6. Silikatinės plytos
  7. Войти в каждую из трех октопауков, обитавших по соседству (Геркулес жил на свете.
  8. Tiesa apie masės auginimą