Recepto pusė veikia svorio netekimo apetitą

Liesos pupelių riebalų deginimo kuponas

Angliavandeniai Įvairūs Sportuojant jūsų raumenims reikia energijos, kuri yra gaunama iš raumenyse, kepenyse ir kraujo sistemoje esančių angliavandenių, baltymų ir riebalų… Angliavandeniai — pirminis raumenų energijos šaltinis Sportuojant jūsų raumenims reikia energijos, kuri yra gaunama iš raumenyse, kepenyse ir kraujo sistemoje esančių angliavandenių, baltymų ir riebalų.

Riebalų deginimui

Treniruotės intensyvumas ir trukmė lemia, kuri pagrindinė maistinė medžiaga yra naudojama deginamatačiau angliavandeniai yra pirminis ir svarbiausias energijos šaltinis jūsų raumenims, taip kaip jūsų kūnui yra svarbios pagrindinės raumenų grupės.

Beveik visi dietiniai angliavandeniai yra gaunami iš augalų, išskyrus laktozę, kuri gaunama iš pieno produktų.

  • Papildai lieknėjimui
  • Visi straipsniai | Apolono papildai

Angliavandeniai susideda iš anglies, vandenilio ir deguonies molekulių. Angliavandeniai susiformuoja vykstant procesui, kai augalas naudoja saulės energiją.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Ją paverčia angliavandeniais ir naudoja, bei kaupia pats. Kai mes valgome augalus, tai, iš tiesų, mes valgome angliavandenius. Angliavandeniai — vienintelis energijos šaltinis, kurį naudoja smegenys ir centrinė nervų sistema.

Manoma, kad per dieną smegenims ir centrinei nervų sistemai reikia apie gramų 10 šaukštelių gliukozės. Mūsų raumenys taip pat turi būti aprūpinami gliukoze, pagrindine angliavandenių forma, kad liesos pupelių riebalų deginimo kuponas.

Angliavandeniai taip pat padeda išsaugoti raumenyse esantį baltymą, kad jis nebūtų panaudotas energijai gaminti, bei greitina medžiagų apykaitą ir padeda efektyviai deginti riebalus.

ar turėčiau mesti kavą, kad numesčiau svorio

Liesos pupelių riebalų deginimo kuponas turtingas maistas organizmą aprūpina skaidulomis, ko negali padaryti baltymai ar riebalai. Minimali rekomenduojama dienos angliavandenių norma yra gramų, iš kurių nuo 20 iki 35 gramų yra skaidulos.

mažai riebalų, norint numesti svorio

Angliavandenių tipai Angliavandeniai klasifikuojami pagal jų cheminę sudėtį. Monosacharidai yra vienas angliavandenio vienetas. Disacharidas — du, kartu sujungti monosacharidai. Polisacharidai — sudėtinės cukraus molekulės sujungtos į ilgą grandinę ir sudarančios angliavandenį.

  • KLAUSIMAI-ATSAKYMAI
  • Recepto pusė veikia svorio netekimo apetitą- icomos.lt

Paprastai, daugelis ekspertų angliavandenius skirsto į vienos arba dviejų molekulių, arba molekulių kompleksą, ilgos grandinės polimerus. Tačiau yra keltas taisyklės išimčių.

Lieknėjimui

Paprastieji angliavandeniai, tai cukrus ir saldumynai, ir sudėtiniai angliavandeniai, tokie kaip skaidulos ir krakmolas. Žinoma, jūsų dieta turėtų susidėti iš angliavandenių daugiausiai gaunamų iš vaisių, daržovių, nevalytų grūdų duonos, kruopų ir liesų dietinių produktų. Keletas sveikatos organizacijų pataria riboti paprastųjų angliavandenių vartojimą, kad sumažinti nutukimo laipsnį JAV.

prarasti kūno riebalus esant 50

Atminkite, kad paprastieji angliavandeniai, tai ne tie patys angliavandeniai, kurie yra randami natūraliame maiste. Liesos pupelių riebalų deginimo kuponas gyvenančių individų suvartojančių kilokalorijų per dieną racioną sudaro nuo iki kalorijų gaunamų iš cukraus.

Kol sportuojate mažu intensyvumu, didžioji dalis energijos gali būti išgaunama iš riebiųjų rūgščių net kelias valandas.

Kai sportuojama didesniu intensyvumu kaip 60 procentų maksimalaus VO2 deguonies sunaudojimo, raumenys didžiąją dalį energijos išgauna iš angliavandenių. Kuo treniruotės intensyvumas didėja, tuo raumenų aprūpinimas energija labiau priklauso nuo angliavandenių.

Pavyzdžiui, jei jūs maksimaliu greičiu bėgote šimto metrų sprintą, tai visas šimtas procentų energijos buvo gauta iš angliavandenių. Kai angliavandenių kiekis organizme prarasti vidurinio kūno riebalai sumažėja, jūs privalote sumažinti treniruotės intensyvumą.

Tyrimais nustatyta, kad norint pasiekti optimalių rezultatų, didelio kiekio angliavandenių dieta yra būtina.

Angliavandeniai

Glikogeno angliavandeniai raumenyse laikomi glikogeno pavidalu kiekis raumenyse yra ribotas. Eilinio žmogaus raumenyse yra nuo iki gramų arba nuo iki kalorijų vertės angliavandenių; nuo iki kalorijų yra saugoma kepenyse, kalorijų kraujo sistemoje. Vieno sportavimo metu maksimaliai gali būti sudeginta apie kalorijų angliavandenių. Keletas tyrimų parodė, kad laikantis didelio kiekio angliavandenių dietos, jūsų raumenys ir kepenys turi adekvatų kiekį sukauptų angliavandenių atsargų, kuris gali būti panaudojamas energijos gamybai.

5 savaites riebalų deginimas

Jei sportininkas laikosi mažai angliavandenių teikiančios dietos, jo raumenyse esančios glikogeno atsargos yra labai mažos, to pasėkoje tobulėjimas žymiai sulėtėja. Jeigu jūs norite ištvermės treniruotę daryti dideliu intensyvumu, labai svarbu angliavandenius vartoti papildomai treniruotės metu, nes jūsų kūno angliavandenių atsargos yra ribotos.

vyrai praranda riebalus

Kuo sunkiau ir ilgiau jūs sportuojate, tuo daugiau angliavandenių reikia jūsų raumenims.