Straipsniai

Svorio metimo galia, Prenumeruokite naujienlaiškį

Rinktis ilgesnį svorio metimo būdą yra išmintingiau, nes kilogramus mesite lėtai ir stabiliai, taip sudarydamos didesnę galimybę kilogramams nebegrįžti.

Tačiau yra būdų, kaip pagreitinti medžiagų apykaitą, kad sudegintumėte kalorijas ir atsikratytumėte svorio greičiau. Pasižiūrėkite į lieknėjimo guru patikrintus, mėgstamiausius ir užtikrintus būdus.

netikėtas svorio netekimas

Atsargiai su skysčiais 1. Gerkite žalią arbatą. Neseniai atlikus tyrimus buvo palygintas žalios arbatos ekstrakto poveikis medžiagų apykaitai kartu su placebo, ir tyrėjai pastebėjo, kad tie, kurie gėrė žalią arbatą, sudegino papildomas 70 kalorijų per 24 valandas.

kaip numesti riebalus savo pusėse

Tos 70 kalorijų kiekvieną dieną susideda į maždaug 3,3 kg riebalų per metus! Tai ne magija, tai mokslas. Tyrėjai mano, kad šį skirtumą sukelia antioksidantai, kurie stiprina medžiagų apykaitą.

Tai katechinai ir yra randami žalioje arbatoje. Venkite kalorijų stiklinėje. Dabar mokslinininkai žino, kad kūnas skystas kalorijas pasisavina kitaip nei kietas. Pavyzdžiui, išgėrus didelį puodelį mokos kavos, nepajausite sotumo jausmo taip, kaip pajustumėte svorio metimo galia indą makaronų. Tai reiškia, kad nors ir mokos kava turi daugiau kalorijų nei makaronai, vis tiek yra didesnę tikimybė, kad norėsite dar vieno puodelio kavos nei dar vienos lėkštės makaronų.

Taigi kontroliuokite sulčių, limonados, kavos gėrimų ir vyno suvartojimą. Jeigu išgeriate po vieną iš kiekvieno iš šių gėrimų per dieną, tuomet gaunate apie papildomų kalorijų ir vis tiek esate alkana tarp kitko, alkoholis gali prislopinti riebalų virškinimą, tai apsunkina jūsų kalorijų deiginimą. Pradėkite kilnoti 3. Nusipirkite 2 kg svarmenų. Tai vienkartinė investija, dėl kurios niekada nesigailėsite.

40 Svorio Metimo Patarimų

Kuo daugiau liesų raumenų turite, tuo greičiau sulieknėsite. Kaip jums pradėti jėgos treniruotes? Pabandykite keletą atsispaudimų, keletą pritupimų ar įtūpstų. Atlikite pratimus be svorių, tokius kaip rankų sukimus bicepsams, ar pritraukimus tricepsams. Darykite šiuos pratimus kartus per savaitę ir jau greitai pamatysite smarkų figūros pagerėjimą.

Atsisakykite druskos.

Unikali lieknėjimo strategija: kaip pakeisti savo mitybą naudojant tik proto galią

Natris prisideda prie vandens kaupimo, kas priverčia jus jaustis iš atrodyti išsipūtusiai. Gal valgote per daug druskos?

Greičiausiai, nes kasdieninė norma siūlo ne daugiau nei maždaug 1 arbatinį šaukštelį, bet daugelis iš svorio metimo galia gauna dukart ar dar didesnį kiekį.

meilė sau ir svorio metimas

Taigi stebėkite savo natrio suvartojimą, bet tai nereiškia tiesiog atsisakyti druskos. Pasislėpę druskos šaltiniai yra tokie kaip sriuba, konservuotas maistas ir gėrimai, sūrūs užkandžiai ir kt.

Užkaiskite ugnį 5.

Norite atsikratyti antsvorio? Išmokite tam nusiteikti

Daugiau aštrumo. Angelo Tremblay, kineziologijos svorio metimo galia direktorius Lavalo universitete Kanadoje, atrado, kad aštrus maistas gali paskatinti bazinę medžiagų apykaitą kalorijų, kurias kūnas sudegina ilsėdamasis. To priežastis?

Kapsaicinas, junginys randamas jelapeno ir kajeno pipiruose, gali padidinti kūno atpalaidavimą nuo streso hormonų, tokių kaip adrenalinas, kuris gali pagreitinti medžiagų apykaitą ir jūsų gebėjimą sudeginti kalorijas.

Taip pat valgant aštrius pipirus gali sumažėti jūsų apetitas.

Svorio mažinimo taisyklės

Taigi aštrinkite savo keptas daržoves, valgykite mažai kaloringus čili ir salsą pabandykite juos su salotomis ir orkaitėje keptomis bulvėmis ir stebėkite, kaip kilogramai krenta greičiau. Nors tai ir skamba juokingai, miego nepriteklius gali jus storinti — ir ne tik todėl, kad esate jautri naktiniams užkandžiams nors tai irgi tiesa.

Pasak Čikagos universiteto tyrėjų, moterys, kurios miega mažiau nei 4 valandas per naktį, turi lėtesę medžiagų apykaitą negu tos, kurios snaudžia 8 valandas.

realios dozės svorio netekimas Nr. 1

Todėl netaupykite savo miego ir gausite papildomos energijos. Judėkite 7. Vakarais eikite pasivaikščioti. Mankšta bet kokiu metu yra jums į naudą. Tačiau vakarinė veikla gali būti ypatingai naudinga, nes daugumos žmonių medžiagų apykaita artėjant dienos pabaigai sulėtėja.

Praleisti valgymai nepadės jums numesti svorio greičiau.

Apie svorio metimą

Ši strategija turi priešingą efektą, nes jūsų kūnas mano, kad maisto ištekliai yra maži, todėl jis sumažina medžiagų apykaitą tam, kad tausotų jūsų energiją. Prabėgus šiek tiek laiko, rezultatas yra toks: kai jūs valgote, net jei ir suvartojate tokį patį kiekį maisto kaip visada, jūsų kūnas bus lėtesnis, nes naudos kalorijas kaip kurą, taip kurdamas netrokštamų kilogramų atsargas. Jei karštligiška diena neleidžia jums atsisėsti ir pavalgyti, turėkite energetinį batonėlį ar vaisių savo rankinėje — darykite bet ką, kad neišalktumėte.

Jei nesilaikote dietos, greičiausiai sportuojate keletą kartų per savaitę ne? Nepaisant to, galite daryti kažką papildomo kiekvieną dieną. Lipkite laiptais vietoj to, kad kiltumėte liftu, eikite iki svorio metimo galia, traukinio stotelės ar net iki pat darbo, eikite apžiūrėti parduotuvių su geriausia drauge, o ne sėdėkite kavinėje.

Kaip greitai, bet saugiai numesti svorio. 11 lieknėjimo guru patarimų

Šuns išvedimas į lauką, sodininkystė, namų ruošos darbai — visa tai padidina sudeginamų kalorijų svorio metimo galia. Iki dugno! Tai svorio metimo galia girdėjote ir išgirsite dar kartą. Tai yra todėl, kad išgerti apie 2 litrus vandens kasdieną yra vienas iš lengviausių kelių pagreitinti svorio metimą. Jūsų kūnui reikia vandens tam, kad efektyviai virškintų sukauptus riebalus. Kai jūs mažinate vandens atsargas, lėtinate virškinimo procesą, o tai reiškia, kad jums tampa sunkiau sudeginti kalorijas.

Paprasčiausiai 8 svorio metimo galia jau 8! Nereikia gudrybių.

natasha ali svorio metimas

Bet kuriuo metu rinkoje yra tuzinas garsiai reklamuojamų svorio metimų būdų, kurie teigia turintys galią nuimti 5 kilogramus per svorio metimo galia dienų. Neviltis gali sugundyti mus išbandyti bet ką, bet ir jūs ir aš žinome, kad šios pinklės nesuveikia.

Lieknėjimui

Pataupykite savo pinigus, bet svarbiausia, apsaugokite save nuo emocinio skausmo, kuomet šios gudrybės žlunga. Būkite realistiškomis.

ar viskis padeda numesti svorio

Pradėkite savo svorio metimo programą būdais, kurie turi prasmę, ir jūs ne tik suliekniesite, bet ir tapsite laimingesnė.