Mityba menopauzės metu | icomos.lt

Menopauzė padeda numesti svorio

Spausdinti Tai dar vienas vidutinio amžiaus krizės "malonumas" — kai tik mes persiritame per trečią dešimtį, tuoj pradedame pastebėti riebalų sankaupas ant talijos ir stengiamės nesirengti palaidinukės be rankovių, nes mūsų rankos ir pečiai jau ne idealūs. Ir paprastai dauguma jaunų moterų, anksčiau niekada neturėjusių problemų dėl svorio ir maniusių, kad taip bus visada, pradeda raudoti. Ar įmanoma kovoti su iškylančiomis problemomis ir su visu tuo susigyventi?

Prasidėjus menopauzei apie 45 gyvenimo metusšis procesas ypatingai suintensyvėja.

menopauzė padeda numesti svorio

Iš dalies tai priklauso nuo sumažėjusio kiaušidžių gaminamo estrogeno kiekio, bet pradėjus vartoti hormonines priemones svoris nesumažėja. Organizme pradeda vyrauti vyriškieji hormonai ir riebalai susikaupia vyrams būdingose vietose.

Jaunystėje didžioji antsvorio dalis "nusėda" ant klubų, kojų ir rankų.

Kaip numesti svorio su menopauze: pagrindinės elgesio taisyklės

Sulaukus vyresnio amžiaus, beveik visi riebalai susikaupia vidurinėje kūno dalyje. O tai reiškia, kad jeigu kasdien suvartosime tiek pat kalorijų kaip anksčiau, mūsų svoris nesustodamas augs.

Taigi kas pasakė, kad gyvenimas teisingas? Estrogenas, metabolizmas — kas dar trukdo išlaikyti buvusias formas?

Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės

Ji pradeda gaminti mažiau hormonų, todėl medžiagų apykaita dar labiau sulėtėja. Laimei, hormonų terapija padės sumažinti antsvorį. Svorio priaugti "padeda" ir sėslus gyvenimo būdas. Didžiausią vaidmenį turi ne aktyvumo sumažėjimas, o jėgos treniruočių stoka.

Juk atšventęs 25 — ąjį gimtadienį žmogus kiekvienais metais praranda apie g raumenų masės, kurią — o varge!

Patarimai brandžioms moterims, norinčioms sulieknėti

Jeigu jūsų raumenys aktyviai nedirba, jie atrofuojasi. O tai reiškia, kad kiekvieną dieną sudeginsite kcal mažiau.

menopauzė padeda numesti svorio

Taigi galite priaugti po pusę kilogramo per savaitę. Jaunystėje negalėjote pakęsti fizkultūros? Ką gi brandžiame amžiuje teks ja užsiimti. Žinoma, vidutinio amžiaus moters antsvoris gali būti nėštumo "palikimas". Juk nėštumo metu pusė moterų pasitaiso daugiau nei 3kg tai tik moters kūno svorio padidėjimas neįskaitant vaisiauso beveik trečdalis visų — daugiau nei 7kg. Laimei, tik nedideliam moterų skaičiui šis svorio prieaugis menopauzė padeda numesti svorio ilgai.

Daugumai pasiseka numesti susikaupusius kilogramus, menopauzė padeda numesti svorio baigiantis antriesiems metams lieka tik 1 — 2 nuolatiniai kilogramai.

Trenerė: ką daryti priaugus svorio menopauzės metu?

Koks svorio prieaugis vidutiniame amžiuje yra normalus? Paprastai žmonės, sąlyginai sveiki ir gyvenantys aktyvų gyvenimą, tarp 25 ir 65 metų priauga apie 10kg svorio.

menopauzė padeda numesti svorio

Toks svorio prieaugis nekelia pavojaus nei jų sveikatai, nei gyvenimo būdui. Manoma, jog didesnis svorio prieaugis nenormalus ir turi įtakos sveikatai prasideda širdies — kraujagyslių ligos, diabetas, padidėja spaudimas, įvairiuose organuose atsiranda akmenų ir t. Bet net ir tų, kurie atrodo visai "nepasitaisę", metabolizmas sulėtėja. Jeigu per pastaruosius 5 metus priaugote daugiau nei 3kg svorio, būkite atsargi — tai gali reikšti, jog jūs linkusi į nutukimą, ir jums gresia nutukimas. Ką daryti?!

menopauzė padeda numesti svorio

Nors tik vienetams sulaukus brandaus amžiaus pavyksta išsaugoti "mergaitišką" figūrą, vis dėlto tapti beforme ameba nebūtina. Figūra gali būti nepriekaištinga bet kuriame amžiuje.

Trenerė: ką daryti priaugus svorio menopauzės metu? - icomos.lt

Išeitis viena — arba dažniau daryti fizinius pratimus, arba sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį, arba menopauzė padeda numesti svorio ir viena, ir kita. Jeigu turite sveikatos problemų, dėl kurių auga svoris, taip pat būtina griebtis skubių veiksmų. Juk bėgant metams numesti susikaupusius kilogramus darosi vis sunkiau ir sunkiau. Vyresnių nei 45 metų amžiaus moterų kaulinė masė mažėja. Šiuo laikotarpiu būtina daugiau vartoti baltyminių produktų, kuriuose gausu kalcio iš esmės, tai pieno produktaitaip pat vitaminų ir mineralų kompleksus, kuriuose yra kalcio, kalio ir vitamino D.

icomos.lt - Menopauzė: brandžios moters džiaugsmai ir rūpesčiai

Mažiau naudokite paprastų angliavandenių, krakmolo, cukraus. Kuo anksčiau pakeiskite savo racioną ir padidinkite fizinį krūvį geriau jėgos pratimai. Kitaip, kaip bebūtų gaila, per artimiausius 10 metų jūs priaugsite 10 — 12kg!