Testas: lieknėjimo mankšta pagal figūros tipą

Mano kūno tipas numesti svorio, RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z

Vaida Kurpienė: sidžiausios svorio metimo klaidos ir patarimai kaip sulieknėti visam laikui

Pateikiame kiekvieno tipo aprašymus ir patarimus, kokioms kūno dalims sportuojant reikia skirti didžiausią krūvį. Štai keturi pagrindiniai figūros tipai — išsiaiškink, kokia tavo figūra, ir pradėk sportuoti atsižvelgdama į ją. Kriaušė Jei tavo figūra kriaušės formos, reiškia priklausai grupei tokių gražuolių, kaip, pvz.

Category Archives: Didelis nuostolis gydytojas rx svoris Kūno tipas numesti svorio 0 Comments Priaugti svorio ektomorfams yra dažniausiai sunkiau nei endomorfams jį numesti, kadangi dėl greitos medžiagų apykaitos kalorijos yra suvirškinamos greičiau nei turėtų ir raumenys nespėja jų įsisavinti. Ektomorfams svarbu kasdien suvartoti daugiau kalorijų nei priklausytų pagal jų kūno svorį. Šis kūno tipas atspariausias svorio priaugimui, kadangi jų labai greita medžiagų apykaita. Kitaip tariant, ektomorfai gali dažnai persivalgyti, o to pasekmė — priauga labai mažai svorio arba išvis jo nepriauga.

Viršutinė tavo kūno dalis pastebimai lieknesnė, lyginant su apatine. Šio tipo figūros centrinė dalis — klubai ir šlaunys. Nenuostabu, kad jei turi mano kūno tipas numesti svorio figūrą, būtent šias dalis norisi ploninti ir stiprinti.

Jūsų figūros tipas

Tačiau nederėtų pamiršti ir viršutinės kūno dalies — primygtinai rekomenduojame daryti pratimus rankoms ir pečiams, ne tik klubams ir šlaunims. Susiję straipsniai Neįtikėtinai efektyvi dieta moterims valo organizmą ir naikina riebalus!

Koks jūsų genetinis kūno tipas? Kiekvienas žmogus nuo kitų skiriasi savo pomėgiais, intelektu ir kūno tipu.

Taip sportuodama tu pernelyg neapkrausi kelių, alkūnių ir klubų. O norėdama sustiprinti rankas ir pečius, visų pirma pradėk sportuoti su lengvesniais svarmenimis, ilgainiui svorį didink. Stačiakampis Tai tokia figūra kaip, pvz.

mano kūno tipas numesti svorio prarasti centrinio kūno riebalai

Jos gali vilkėti ką tik nori, bet, deja, jos visiškai neturi moteriškų apvalumų. Pagrindinis šio tipo figūros išskirtinumas — biustas ir pečiai yra praktiškai tokio pat pločio kaip klubai ir liemuo.

mano kūno tipas numesti svorio kokie riebalai, norint išvengti mesti svorį

Riebalų kaupimosi prasme, problemiškiausia zona yra pilvas. Todėl jei tavo figūra būtent tokio tipo, turėtum stiprinti pilvo raumenis, kitaip tariant, turėtum naikinti riebalinį audinį šioje srityje — automatiškai išryškinsi liemenį.

Tokie žmonės yra smulkaus sudėjimo, ilgų galūnių, liesi nuo vaikystės.

Taip pat derėtų treniruoti sėdmenų raumenis atliekant pratimus, skirtus būtent šiai kūno daliai. Rekomenduojami pritūpimai ir kopimas laiptais.

mano kūno tipas numesti svorio Sandra Boyle svorio netekimas

Tačiau nederėtų apleisti kitų kūno dalių — idealiausia treniruoti visą kūną vaikštant, važinėjantis dviračiu, kopiant į kalnus ar bėgiojant.

Smėlio laikrodis Smėlio laikrodžio formos figūra laikoma tobula — lieknas liemuo ir proporcingas pečių ir klubų santykis. Smėlio laikrodžio figūros moterims būdinga tai, kad augantis svoris pasiskirsto tolygiai.

mano kūno tipas numesti svorio kaip numesti svorio nepabandžius

Tačiau jei jos reguliariai nedaro tempimo pratimų, egzistuoja rizika, kad gali priaugti svorio ant klubų ir rankų. Jei tavo figūra smėlio laikrodžio formos, tau rekomenduojami kardio pratimai ir tempimo pratimai. Gali šokti zumbą, plaukioti, važinėti dviračiu.

Trys kūno sudėjimo tipai

Atlikdama tempimo pratimus ir treniruodama raumenis, visų pirma stiprink nugarą. Atletiška figūra Šiam tipui būdingi siauri klubai ir platūs pečiai, o tipiška atstovė —  Jessica Biel. Atletiškos figūros moterims sunku rasti tinkamą maudymosi kostiumėlį, nes viena dalis joms tinka, o kita pašalinti ps3 riebalų dangą gerokai per didelė, arba per maža.

Jei tavo figūra būtent tokia, svarbiausia stiprinti pilvo raumenis ir daryti pratimus klubams ir sėdmenims.

mano kūno tipas numesti svorio svorio metimas sulaukus 47 metų

Paprastai moterys, turinčios šio tipo figūrą, labai greit degina riebalus ir auginasi raumenis, nes jų stiprus imunitetas. Tau rekomenduojami tokie pratimai, kurie nereikalauja daug jėgų ir pasikartojančių judesių, pavyzdžiui, bėgimas, važinėjimas dviračiu ir pan. Nuorodos kopijavimas Patarimai, kaip sulieknėti pagal figūros tipą Nuoroda nukopijuota.