Sportas namuose

Hip- hop svorio metimas, Gražuoliui Channingui Tatumui dėl vaidmens teko priaugti 20 kilogramų

Paskelbta Ar kada nors teko girdėti apie zumbą, kuri užvaldė jau net šalis?

Sveikatingumo klubas šeimai Rock your body Treniruotės esmė — smagiai pajudėti šokio ritmu pagal hip- hop svorio metimas muziką, lavinti savo kūną, atsikratyti įtampos ir pasikrauti gerų emocijų. Treniruotės trukmė: 55 min.

Koks sportas tinka tinginiams? Taip pat ir pavalgius po treniruotės. Apie nepakankamą vandens vartojimą daug kalbama, tačiau, kaip pastebi treneris, vis viena per mažai jo išgeriame. Vyšniausko teigimu, profesionalūs sportininkai išgeria daug, nes per vieną intensyvią treniruotę išgarina ir 2 litrus prakaito. Trečiadieniais iškrova, penktadieniais — pasninkas Pats treneris planuoja grįžti prie anksčiau išbandyto ir jam patikusio savaitės mitybos ritmo: trečiadieniais nieko nevalgyti, penktadieniais pasninkauti, o likusias dienas maitintis normaliai saikingai.

Treniruotės esmė — smagiai pajudėti šokio ritmu pagal nuotaikingą muziką, lavinti savo kūną, atsikratyti įtampos ir pasikrauti gerų emocijų. Neturite šokių patirties?

Scorpio as Vines//Memes

Ne problema! Tai tobulas muzikos ir judesių derinys, kuris išjudins ir sudrebins visą kūną! Treniruotės metu mokysimės trumpų ir nesudėtingų junginių pagal skirtingus muzikos stilius: Pop, Electronic Dance, House, Hip-Hop.

Na kapo triju dienos pertraukos vel gryztu i sporta. Papildyta: Sveika.

Derinsime įvairaus tempo judesius — bus ir greitesnių, ir lėtesnių kombinacijų. Po treniruotės išeisite su pasitikėjimu savimi, nes Jums tikrai pavyks!

padės svorio netekimas rožine

Didžiausia treniruotės nauda — tai sudegintos kalorijos, išjudinti visi sąnariai ir raumenys, sustiprintas kūnas ir padailintos jo linijos, pagerinta ištvermė ir širdies veikla. Skirtingo tempo muzika ir judesiai sudėlioti taip, kad pakeltų širdies ritmą palaipsniui, gerintų balanso ir ritmo pojučius bei koordinaciją.

maksimalus svorio netekimas 5 savaites

Nuobodu nebus, nes judesiai ir kombinacijos bus keičiamos kas kelis mėnesius, tad tikrai bus laiko įsisavinti ir išmokti viską, kol keisis programa.

Treniruotės nauda Treniruotės metu deginama apie kcal; Jausitės lengvesnė ir lankstesnė Mažinamos kūno apimtys, dailesnė figūra, stangresni raumenys Atmintis - Mastymas.

ar kūno įvyniojimas degina riebalus